Bytt parti...??!!

...partisympatiserar nog med ett annat parti. Blir bara mer och mer inne på att rösta på ett kvinnligt språkrör. Och då förstår nog de flesta att jag börjar bli mer inne på Miljöpartiet. Och att de går ut med en så tydlig linje mot ett främlingsfientliga partiet som enligt nya opinonundersökningar börjar ta sig in i riksdagen gör att man blir än mer säker på ett partibyte. Få se hur andra partier agerar i den frågan. Mina förhoppningar är att ingen röstar på den blåa sidan då Moderaterna nu gått ut med att de kan tänka sig att samarbeta med det där partiet för att få styra en mandatperiod till. Är verkligen makt så viktigt att man t o m kan tänka sig att samarbeta med ett sådant parti???

Helgen tillbringas med ett så intressant göromål som att plugga. Ska också ta mig ut på storloppisen på Arcus. Se vad det nu har att erjuda.

Trevlig helg!! 

Kommentarer
Postat av: H

Nu blev jag avis, det är så KUUUUL att gå på den loppisen.

2009-10-24 @ 16:46:50
URL: http://saralundback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0