Onsdagen den 14 oktober 2009

Idag har vi varit moderna igen och använt oss av den digitala världen för att ta oss igenom Jordabalken i lagboken. Bägge blev vi lite chockade när vi kl 11:15 redan hade avverkat ämnet då gårdagens kapitel (KKrL, SkbrL, PantL, RänteL, PreskrL och Borgen) tog hela dagen d v s typ 7 timmar. Att tillägga är att vi starta dagens pluggning kl 9:30 :)

Hann iaf träffa på L under lunchen vilket var trevligt. Dock blev det inte en sådan lunch som vi är vana vid :) Men vi får ta det när L flyttat in till Luleå, eller vad säger du L?

Nu är jag iaf hemma en vecka framåt vilket känns så skönt. Ska däremot ner till Boden imorgon t o r för förhandlingar med en fröken jag är GodMan till. Hoppas den resan går bra och att förhandlingen ger bra resultat!!!

Annars är planerna rätt simpla. Ska försöka påbörja en sammanfattning till tentorna som är om ett tag. Måste föbereda sig så att det förhoppningsvist blir G på bägge. Hade varit grymt skönt!

So long my friends!!


  


Kommentarer
Postat av: Lena Ekman

JAAAA jag håller med, då tar vi den i stan med obegränsad tid såklart... men först måste jag bara samla ihop lite av den varan, tid alltså :-)

2009-10-16 @ 09:28:49
URL: http://www.tyramyra.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0