Koll på läget???

Vet jag inte riktigt om jag har men jag förösker iallafall.... Hämtade tentan , läraren hade räknat fel på resultatet men jag märkte att jag hade bättre svar än sist :)

Sitter nu och tjuvlyssnar på min lägenhetskompis när hon pratar med sin "man". Jag ligger väl inte direkt med örat mot dörren utan de har nog ett litet eller relativt stort gruff för sig. Höga röster!! Men jag vet iallafall genom detta att hon ska minsann inte stanna i denna lägenhet hela hösten..... får se då när jag får en ny???!
Förhoppningsvis är det en namne till mig!!!

Nu ska jag fortsätta läsa i kursboken. Är faktiskt intressant!

Lite senare rullar Malin x 2 till Stora staden KIRUNA


Kommentarer
Postat av: mallan r

hoppas också de blir en namne till dig :P

2009-09-04 @ 17:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0