Ondan var mer än jag trodde...

... så när jag hitta blåsor på ryggen, gick jag raka vägen till vårdcentralen här på Porsön. Fick läkartid och det visa sig vara det min svägerska redan förutsett innan blåserna kom. Ja, jag har fått bältros. Och inte förvånas jag av det. 2009 har ju inte dirket varit det året jag längtat efter så inte blir jag förvånad. Finns inte mycket som förvånar mig nuförtiden. Allt och inget kan hända. Då menar jag verkligen allt mellan himmel och jord. Undrar när detta h*lv*t*s år ska ta slut?
Som salt på såren var medicinen grymt dyr för min studentkassa men vad kan man göra. Bara betala, le och förundras av ens enormt roliga liv....NOT!

Så nu lagar jag mat och tycker synd om mig själv. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ojdå...krya på dig!! När fick du de?? smittas de lätt??

2009-09-15 @ 22:44:30
Postat av: Malin (jag)

Jag fick det natten mot söndag så det är nu ett par dagar. Och det smittas bara genom fysisk kontakt av blåsorna. Så det är ju bara V som är i fara :)

2009-09-16 @ 12:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0