Onsdag och hemfärd

Har som haft på känn att idag kommer tentaresultatet. Vilket då resulterat i att vi i gruppen titt som tätt gått in på portalen och kollat. Färdiga med arbetet och sitter hemma och väntar på att få åka hemåt. Och så kommer det ett litet sms från en klasskamrat "Hej! Har ni sett att tentaresultatet har kommit :-) Trevlig helg!". Magonda på en gång! Blir så nervös! Pirr, pirr.... går in på nätet, in på portalen, klickar på länken studieresultat och blundar... Öppnar ögonen och JAAA! Jag fick en trevlig helg!

Nu packa och ta sig till tåget igen...


Kommentarer
Postat av: Lena Ekman

Grattis grattis - härligt!!!! Ja visst du kan få lite energi av mig men det mesta behöver jag själv, ska göra intervjun för c-uppsatsen på tisdag och då bör jag i alla fall grunden till teorin vara klar samt frågorna... känner mig lite stressad.

2010-04-15 @ 07:41:53
URL: http://www.tyramyra.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0