Today is the day I been waiting for

Och idag har räknaren gått till noll. Jag ska fika och sedan packa ihop oss härifrån. Och om jag tror rätt är det inte bara jag som är glad att vi får ge oss iväg och flytta in i vårat hus, vår vård sen en månad tillbaks han skuttar säkert glädjedansen fast han ligger och sover :) Inte lätt när man har en besvärlig moster :)

Ja, ja... helgen passerade i rask takt. På fredag var vi på dop och tittade på mamma och pappa några timmar. Lördag var det begravning och det gick bättre än förväntat. Det är som BARA 13 månader sedan jag satt i kyrkan och tittade på fotot på storebror. Men nu har B någon som tar emot henne och någon att surra med där bland molnen.

Strax börjar ny nedräkning!.... wait and see! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0