Magsjuk

Ja, då var inne på dag 2 i sjukskrivning denna sommar. Inge kul, pengarna bara rullar bort...
Började må som en gris i måndags efter fikat på jobbet. Så jag stod ut och drog sedan till min syster, tänkte jag var hungrig så prinsen köpte mat till oss alla och vi åt. Det gick ju bra och det kändes lite bättre en stund. Men sen... värre än värst och jag tvinga mig hemåt.... hem och rakt ner i sängen och huset bara snurra. Fatta inte att magsjuka börjar så. Sen vet ni nog vad som vänta i typ 24 timmar.

Och idag då, jo, jag vakna samma tid som alltid. Hoppa över morognpromenaden och duscha istället på en gång. Tog ett glas nyponsoppa och en rostad. Ät sakta eftersom magen värkte, trodde det skulle gå över när jag åt men det blev snarare tvärtom. Så nu har jag legat ihopvikt och suttit på dass om vartannat. Trodde magsjukan var över...

Nä, nu har jag gnällt nog. Ska gå på dass igen...   :( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0