1 december- Oskar, Ossian

Då hade en hel månad av praktik passerat. Nu är det typ 6 veckor kvar och sedan börjar exjobbet. Sökte för ca en månad sedan ett jobb som ekonom och blev kallad till intervju... och imorgon gäller det!
Håll tummarna!!

Måste bara berätta om en läskig grej som hände idag... Har på senare tid haft bilen parkerad i garaget, det som säkerhet att den ska starta på morgonen när jag ska upp på praktiken. När jag efter jobbet idag starta bilen ser jag något vitt på framfönstret och då tänker jag att det har ju inte snöat, varför är det då snö på fönstret? Sätter i backen och bilen börjar rulla. Då rör sig "snön".... och då ser jag att det är en råtta! När jag sedan börjar gasa mera kryper råttan in under motorhuven.... och nu vet jag inte var den där saken är.... vilket betyder att bilen står ute i fortsättningen!! BLÄÄÄÄ!!

Imorgon är det också första innebandyträningen på lääääänge! NICE!!

 

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Lycka till med intervjun, håller tummarna :)



Ses imorgon, ska bli roligt.

2010-12-01 @ 23:12:25
URL: http://nikkygumman.blogg.se/
Postat av: Lena Ekman

En vit? råtta, verkar vara en tamråtta som rymt i så fall.

2010-12-02 @ 07:38:38
URL: http://www.tyramyra.bloggagratis.se
Postat av: dj

ääää.. det var ju säckert en söt hermelin :)

2010-12-02 @ 15:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0