12 dagar senare...

... kommer uppdateringen :)
Händer visst för mycket för att jag ska hinna med...

Börjar väl med det där med djuret.
Mamma är en klok, äldre dam som på en gång vet vad det var.
Ja, för hon sa på en gång, till syrran, att nä det där var ingen råtta
utan det var en herrmelin. Och ja, visst har fru Thornéus, min underbara mamma helt rätt!

Sedan går vi väl till jobbfronten. Var på intervju, det vet ni kanske...
Men iaf så var jag det och var måttligt irriterad efteråt och 100 % säker på att jobbet skulle gå till annan sökande. Men nä då, jag är helt enkelt bäst :)
Fick jobbet. Och det bästa av allt, jag tacka NEJ :D
Inte får att kaxa upp mig, utan mer för att ekonomjobbet bara är ett ekonomjobb kankse 3 månader och sedan blir det ett handläggarjobb. Och jag har läst till ekonom för att jobba men.... jo ekonomi!

Har hunnit träffa ett av mina gudbarn. Han är så söt! Inte ofta jag ser han men jag fick typ en dag med han. Nice!

Nu ligger jag här, och glor på Prinsen när han skruvar.... rätt nice det med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0