Sista dagen, år 2010

Då har snart hela år 2010 passerat.
Jag ägnar sista dagen till att storstäda huset, sen blir det en middag på tu man hand, jag och prinsen.
Bara ta det lugnt!

2010
Året började med arbete... förra nyårsafton var även den av det lite lugnare slaget för mig. Men för mitt sällskap blev det FEST. Jag var chafför, men det var som skoj ändå. Middag med några vänner, sedan vidare på galej.

Skolan har gått som smort under 2010. Har lyckats med allt jag företagit mig. Och nu återstå bara ett
examnesarbete och sedan kan jag titulera mig civillekonom, eller magister i ekonomi om jag vill det :)
Fick sommarjobb som Controller och överförmyndarhandläggare. Det gav mig en helt annan syn på hur arbetet kommer se ut i framtiden. Skolans värld och verkligheten är helt annat!

I april hade vi förmånen att få köpa oss ett eget litet hus på landet. Jag stormtrivs och det tror jag prinsen ååå gör. Vi har inte gjort något invändigt utan bor in oss som brukligt är. Under sommaren fixa prinsen balkongen så lite har vi gjort.

Min stora härliga familj fick vara intakt i år, inga fler tog himlen i besittning, och det är jag tacksam för. Jag vill ha alla här på jorden för jag älskar er! Fast med det betyder det inte att hjärtan inte har krossats... Jag tänker på er och ger en en stor varm kram! 
Inför framtiden önskar jag all styrka till ALLA mina syskonbarn (och syskon för den delen). Ni ska veta ALLIHOPA att jag finns för er i vått och torrt. Tillsammans är vi stark!! 

Hoppas 2011 blir ett fantastiskt år för var och en av er där ute. Glöm inte att vara tacksam för de ni har omkring er. Ge kärlek! Våga ta emot kärlek! och framförallt våga visa vad ni känner.... gråt, kramas, skratta och visa vem just du är!

Med detta önskar jag er ett riktigt Gott Nytt År!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0