17 februari 2010

Jag har börjat få extremt svårt att somna. Tankarna snurrar i 180. Fattar inte vad det är som gör mig så orolig och stel. Varför allt känns så jobbigt... Jag borde ju känna lättnad och glädje nu när vi äntligen ska köpa det hus vi väntat på läääänge. Nä, jag är bara oroad över skola, veckodagar, tiden, resor... ja allt. Så irriterande!
Har iaf föreberett min grupp på en okoncentrerad och ofikserad Malin. De förstår... och det känns ju skönt!

Nu ska jag iaf göra ett försök. Ska läsa 2 vetenskapliga artiklar till imorgon! Fatta att det är 2. Jag kom nu nästan inte igenom det där enda vi hade nyss. Huga, huga, huga!! Känske någon vill läsa dem åt mig och ge en snabb resention??? ;)

Är lite gnällig men jag tror vad som gör mig som jag är nu.... bara 17 dagar kvar till 7 mars.... 1 år....

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0