Inspirationssökning pågår...

...förfulla muggar. Har som kommit till det stadiet nu. Har förlikat mig med tanken att vi bor i hus snart. Låter som att jag inte ville det men det ville jag såklart! Men jag har inte trott att det skulle ske innan skolan var avslutad. Fast det har som inte realistiskt ingått i min plan fast vi otaligt många gånger varit på husvisningar och knackat dörr och ställt frågan om ägaren/-innan till huset om de vill sälja. Men nu suger jag in all inspiration för nu vet jag att det kommer ske.

Kollar bloggar, köper inredningstidningar, kollar inredningssidor på nätet, studerar hus jag besöker och lägenheter för den delen. Ska bli kul att börja OM igen. Har som gjort om 3 lägenheter. Började med min lilla etta som fick ett uppfräschat kök på billiga medel, sedan 3:an som vi köpte och nu sist totalrenovering av 2:an vi nu bor i. Och snart är det  2 våningar att fixa till. Så kul!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0