Klockan 06:05

... kommer Viktor in i sovrummet och väcker mig. Måste köra han till jobbet idag med. Stonk och stön och jag sätter mig på sängkanten och klär på mig. Kör han till jobbet och ser han hoppa in i byggnaden med kryckor. Tänk vad han är duktiga som går till jobbet trots att han hoppar på kryckor. Han har ju trots allt ett jobb som han kan behöva lyfta tungt i. Men han har satt sig på kontorstolen och fakturerat. Duktigt!! Och det bästa för mig med att bli väckt tidigt är att jag inte la mig tillbaka i sängen när jag kom hem.

Nu blir det frukost, coop, banken, stan, banken, middag och sist men inte minst blir det MYYYYSKVÄLL!

Ha en trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Malin R

kanske utgång imorn säg till om du vill haka :)

2010-02-12 @ 09:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0