Låååång vecka

Det har varit en seg vecka. Har kännt som den aldrig velat ta slut och nu äntligen är det fredag imorgon. Jag längtar hem mer och mer. Men snart är denna lp över och strax börjar nästa och jag hoppas att schemaläggningen fungerar bättre så jag får vara hemma mera.

Jag har iaf 3 projekt denna vecka som jag tänk klara av (utanför skolan) och vet ni, jag har gjort det. Jag brukar som inte idas när jag är här nere men denna vecka har jag gjort det. Så bra av mig!

Nu är det sängen eller snarare madrassen som gäller och uppgång 07:00 imorgon för lektion 8:15 och hemfärd efter lunch körades en bil....... (förhoppningsvis, eller hur E?? :) )

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0