Låst blogg

Idag så gick jag som vanligt in på mina runda med bloggar och ser att en person låst sin blogg. Jag  blir lite ledsen i hjärtat för jag vill ju läsa vad som händer i denne persons liv. Har själv för drygt ett år sedan låst min för en period enbart för att jag hade förhoppningen att en viss person som missuppfattar och tar åt sig eller snarare tar åt sig å andras vägnar kankse skulle sluta titta in. Och sen släppte jag den fri igen. :)

Jag skriver få att få ut saker och samtidigt "bara för att" och då vill jag att den ska vara öppen för ALLA!! Så att ALLA ska få ha en chans att reflektera över saker antingen för sig själv eller genom att kommentera... Så ni vet, alla är   



PS. Hon släppte den fri igen and I LOVE IT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0