Spännande tider...

...det lever jag i nu. :)

Strax är helgen över. Igår tillbringa vi några timmar på skotern. Var så härligt väder. Och sedan blev det massa ställen som vi tog kafferep på. Igår var dagen verkligen en sådan där dag som jag hade när jag var liten. När man gick från hus till hus utan några planer på vad som komma skall. Filidutta här och fillidutta där. Tycker det är allt för mycket planering nuförtiden.. Alltid massa ringa och boka tid. Men bybo som man är i själ och hjärta är det där med att bara kliva in att föredra!

Imorse blev det iaf en liten vändning då de ringde från jobbet och behövde folk så jag sa givetvis JA. Behöver ju extra cash när man är en student utan lån så jag är grymt tacksam över de extrapass de ringer om.

Nu är jag hemma på rast och ska strax iväg till lite ställen och vara en extra hand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0