Vetenskaplig artikel KLAR!!

Idag gick jag till skolan med tunga steg då vi i gruppen skulle försöka oss på att skriva en seminarierapport av en vetenskaplig artikel. Och det första som jag hör av mina gruppkamrater när jag kommer in i grupprummet är att en av dem är sjuk och blir hemma hela dagen...SUCK!!! Men vi 3 som var där kämpa på och idag vid 13 var vi klara. Då hade vi t o m skrivit in lite personliga reflektioner oxå.

Igår kväll var jag lite småfebrig TROR jag. Har ingen febertemp här nere så jag kan ju inte hlet säkert säga att så var fallet men jag kände mig dåsig, varm och kallsvettades mellan varven. Så idag har jag tagit vila från träningen och vet ni, jag har ångest över d! Inte illa att jag redan fått måste känsla inför träningen. Men det  är ju bra för träna bör man annars dör man.... eller hur gick den nu då? :D

Nu med näsan åter i den underbart trevliga boken: Redovisningsteori -policy och praxis ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0