Det Gågna Året 2009!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: Massor, vilket man gör när man går skola och reser omkring, men det mest hemska som jag gjorde var att vara med om att ordna en begravning med allt kring det :(
2. Höll du några av dina nyårslöften?: Gav inget! Och ser till att inte göra det heller!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: Jo, söta Kerstin kom till världen :D , och så Malou och Lucas förstås.... glömt någon??!?
4. Dog någon som stod dig nära?: JA, min bror
5. Vilka länder besökte du?: USA blev det men jag hann inte äns med Finland och Norge som jag alltid brukar..
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?: TUR, LYCKA..... you know!! 2009 var ett piss år!!!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?: 090307, då dog Janne 
8. Vad var din största framgång 2009?: Tog mig några kurser framåt i min utbildning...
9. Största misstaget?: Misstag, jag begår ALDRIG misstag :D
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: Förkyld, men det är väl alla
11. Bästa köpet?: Köpet?????.... har nog inte köpt nå betydelsefullt mer än resan till USA :)
12. Vad spenderade du mest pengar på?: Resan till USA
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: Nja.... har som inte varit nå bra år men jag blev otoligt glad åt statistiktentans resultat 24 av 25
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?: Halleluja, Hurt, Du är älskad där du går, Håll mitt hjärta
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: Ledsnare, Sorgsen!
16. Vad önskar du att du gjort mer?: Varit mer hos mamma och pappa men tyvärr har det ju inte fungerat då jag går skola i LULEÅ, jo och så pluggat mera :)
17. Vad önskar du att du gjort mindre?: Slöat :D 
18. Hur tillbringar du julen?: Med familjen Emmoth (syrran S:s familj), mamma, pappa och Prinsen. Sedan besök hos syster H och bror S och på telefon med syster Å.... och med bror J i tankarna :)
19. Blev du kär i år?:  Nä, var ju redan kär när året kom och är fortfarande kär när året går.
20. Favoritprogram på TV?: Greys.
21. Bästa boken du läste i år?: Åsa Larssons senaste, tappa namnet.... irro.... 
22. Största musikaliska upptäckten?: Hmmm....det är värre med det!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: Jag ville ha ett databord och fick ett av syrran Ås familj.
25. Något du önskade dig men inte fick?: Är ju fortfarande inte ekonomiskt oberoende så jag fick nog inte de där miljonerna in på mitt konto :)
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?: Min födelsedag infaller alltid på kiruna festivalen så ni kan ju fatta vad jag gjorde.... FESTA.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: Satsat mer på skolan men orken har inte funnits men jag har ändå gjort bra resultat.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?: Slarvig :D Som sagt orken har inte funnits
29. Vad fick dig att må bra?: Hmmm.... resan till USA satt fint!
30. Vilken kändis var du mest sugen på?: Vet ni inte att Mr Scheckler är min kille.... he he he (Om det nu stavas så)
31. Vem saknar du?: JANNE.
32. De bästa nya människorna du träffade?: Säger som den jag snodde denna från, INGEN NÄMD SÅ ÄR INGEN GLÖMD

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Hoppas verkligen du får ett bättre år. 2010. Kram!

2010-01-05 @ 16:55:45
URL: http://nikkygumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0