Förändringar inför det kommande året

Nu har det nya året börjat som vi alla vet, och jag försöker mig på att förändra utseendet i bloggen... Blir inte riktigt som jag tänkt men sakta men säkert kommer det nog fram. Är inte så bra på det här med koder med jag fösöker iaf. Att bara ändra färg är ju en djungel, för hur lätt är det att veta att #F808080 är färgen grå?? Men jag lär mig eftersom...

Idag var jag igen helt orkeslös och som tur var hade jag och C bokat tid för att tentaplugga tillsammans och då blir jag pressad att kliva upp. Men jag blev iaf 1 tim försenad men då körde vi på en timme mer än planerat.
Undrar varför denna trötthet slår mig nu?

Denna bild tog jag när jag var på en härlig vinterpromenad hemma i mitt paradis KIRUNA. Känner fortfarande känslan när jag la mig ner i snön och bara låg där och njöt av tystnaden och studerade den alldeles vita himlen. Snön var så där lätt som den första snön är. Såå grymt mysigt var det...

Längtar hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0