Odling

Nu har jag varit och köpt lite frön som ska på odling här i slutet av februari. Då blir det som hemma hos mamma och pappa, massa småkrukor lite överallt. Har dock detta år fått låna ett växthus så vi slipper alla småkryp som kommer när odlingen växer så det knakar.

Tar det här med min ledighet på största allvar och har inte hunnit sitta många timmar hemma i soffan igår. Idag blir det nog likadant. Men jag hinner som aldrig hälsa på andra än Prinsens familj och min familj vanligtvis när jag är hemma. Så nu passar jag på att springa benen av mig och besöka alla de andra som blir åsidosatta annars.

Idag blir det fika på stan och besök hos en gammal men betydelsefull vän från gamla tider. Och då menar jag gamla tider för typ 10 år sedan. Vi säger alltid att vi ska ses men tiden flyter iväg så nu ska iaf jag dra mitt strå till stacken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0