Svenskar är också människor

Nu är jag eller rättare sagt vi inbokade på en underhållande kväll med herr Fredrik Lindström. Ska bli grymt trevligt förhoppningsvis. Men sannolikheten att det blir en grym föreställning är ju 99% säkert då jag diggar denna man enormt. Hans tidigare program som han hållt i är svt:s Värsta Språket vilket var grym så jag hoppas detta är en förlängning av hans underhållande sätt att lära ut. För det är väl det han gör lite grann. Just nu kan ni iaf se honom som domare i På Spåret. 

Vill ni läsa mer om just denna grej som jag är inbokad på är det bara att klicka på bilden så kommer ni till en liten resumé.



Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2010-01-28 @ 03:02:00
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0