Telefonräkning

Igår tillbringa jag dagen i byn, fixa med lite kött så man bl a har färdig köttfärs i kylen (a la vilt of course). Redan vid 10 brumma jag in och hälsa på bror, men han var inte så talför men jag hade ju inte väntat mig annat heller när han ligger där mellan Lannis och N.Soppero och fryser. :) 

Pappa blev iaf lite förvånad när jag var hemma när han kom från posten. Men det som förvåna mig var att mamma redan lämnat bygget. Hon är nog den jag ärvt "njuta-på-morgonen"- genen utav så ni förstår min förvåning. 

Kom hem igår kväll, kolla lite lätt genom posten och vi hade fått en räkning. Tror vi blir ruinerad, eller vad tror ni?


Kommentarer
Postat av: H

Om du behöver låna pengar till räkningen så har iaf inte jag nå pengar att låna ut, det är för mycket pengar...

2010-01-16 @ 14:14:40
Postat av: Linda.Y

Vi kan byta jag hade 260kr :) kram

2010-01-16 @ 19:49:28
Postat av: tess

Oj ja den räkningen hade inte jag velat ha de säger ja bara. HUGA.... //Tess

2010-01-18 @ 09:33:00
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0