Vilodag

Har sedan jag köpt mitt månadskort på STIL tränat varje dag jag varit här nere men idag ska jag ta en vilodag. Ska och ligga och slöa på C&Ps soffa. Känns bra då mina vader har värsta träningsvärken. Sen torsdag är det Yoga som gäller. Och så ett tips till er med dåliga knän där ute: Gå på bodyvave på ett anläggning nära dig. De gör en massa med bra övningar just för knäna. De flesta övningarna var sådanda som jag fick av min sjukgymnast efter min knäoperation. Så de borde vara prima. Så nästa vecka är jag där igen! :)

Så till vårat underbara väder. Jag menar det! Vårt underbara väder! Har lägenhet på 4:e våningen och när jag tittar ut ser det ut som det snöar nerifrån :) Ser så grymt härligt ut. Snart ska jag dessutom ut i stormen då vi har en eftermiddag fullbokad med föreläsningar. 

Tjong!



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0