Onödiga fredag

Ibland är man där och känner att vissa dagar är helt onödiga. Och denna dag var en onödig dag!
Jag tvinga upp mig ur sängen i morse, dödtrött! Blev väckt i natt vid 02:30 av ett fyllo som höll mig vaken en timme. Idioti!! Sedan gick dagen på jobbet i snigelfart p g a min trötthet. Allt jag tog mig för gick i snigelfart men arbetsdagen tog till slut slut och jag flex en timme. Sedan hem, käka matback från frysen och somna på soffan. Vakna 2 timmar senare ännu tröttare och vill nu ut i spåret men jag tvivlar om det är bra närj ag är så trött...??
Dagen förstördes av ett jäkla fyllo. Är för snäll, måste nog säga ifrån...

Ja ja.... ska nog kanske ta mig ut, eller??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0