Uppdatering

Oj, när jag läser förra inlägget inser jag hur bråttom jag hade. Hann tappa ganska många ord efter vägen. Men iaf så ska vi till söderlandet och hälsa på prinsens bror med company.

Snart kommer denna blogg bli lite av en renoveringsblogg. Vi har nämligen satt igång projekt utomhus och upptäckt lite skador som ska fixas och då passar vi på att ta det ordentligt än att slippa ta det 2 ggr. Under försommaren har prinsen hunnit läggafönsterbläck tunt de stora fönstrerna och planen är att de små ska bytas ut innan vintern. Men vi får se. Vi tar lite pö om pö. Vi har inte bråttom och det är bättre att göra något på ett sätt vi verkligen vill än att renovera samma sak två gånger.

Nu undrar ni säkert varför denna helomvändning när det gäller bilder på huset. Hmmmm..... nyfikenheten har tydligen stillats för vissa :)

Bilder börjar strax dyka upp igen. Känner att jag börjar få ork och energi att lägga mer tid på bloggen igen...

Kommentarer
Postat av: Lena Ekman

Självklart minst kaffe om du kommer! Hör av dig.

2010-07-13 @ 10:03:42
URL: http://www.tyramyra.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0