Nedräkningen är över igen...

Och idag är det första dagen på sommarlovet som börjar NU!
Har precis komit hem från att ha skrivit klart den sista tentan för terminen och kändes bra när jag lämna ifrån den... MEN sen kom jag genast på ett fel jag gjort! Känner mig såååå korkad!! Så nu får jag se om det räcker till att slippa en omtenta. Hoppas, hoppas!!!

Men nu lämnar jag det bakom mig och börjar fokusera på framtiden, närmare betsämt mitt sommarjobb.

Och vem vet, jag kanske har en till nedräkning på lut... ;D


Kommentarer
Postat av: malin Rrr

vaddå är du gravid lr??? :) raggade förbi Jukkas i söndags å såg erat hus så nu vet jag vars ni bor kommer förbi inom en snar framtid å då ska jag kolla x-tra noga på din kagge ;)

2010-06-02 @ 09:39:47
Postat av: Malin

Kolla på, men du kollar förgäves!! :D

2010-06-03 @ 11:50:39
Postat av: Viktoria

Attans att vi inte var hemma när du tänkte komma förbi :(

Haha det blir kaggspaning när jag träffar er två nästa gång då!!! ;)

2010-06-03 @ 21:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0