5 mars 2009

Något försenad återblick av 5 mars 2009. Men men.... i bloggen förstökte jag svara på frågor och svara med bokstaven M. Var i Luleå än... Skola, skola, skola....

Iår satte jag mig i en taxi 0520 till tågstation, Tåget åkte 0540 och den tog BARA 1 timme och 40 minuter på sig att ta sig från Luleå till Boden. Buss från Boden till Kiruna som en passagerare fick stoppa eftersom den åkte innan vi hunnit fram till Boden. Förstå att SJ inte äns såg till att vi hann till bussen utan att en prviatperson var tvungen att få bussen att vända och ta med oss från tåget. Behöver jag säga en gång till vad jag tycker om SJ?

Här kommer en låt som också är från mig till min bror:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0