Veckan efter...

... den 7 mars 2009 levde jag som i en bubbla. Jag kommer inte ihåg så där värst många detaljer. Jag gick som ett vakum hemma och mellan syskonens hem.

Vi fick iaf som första uppdrag att välja massa konstiga saker som vilka kläder Janne skulle ha, vilken kista... Hur konstigt är inte det? Välja så där konstiga saker till en som lever.... för det var så jag ännu tänkte. Att han lever.

Idag vet jag att Janne inte finns bland oss fysiskt. Men han är iaf ibland oss vare säg han vill det eller inte. För det finns inte en dag, och inte en enda gång som vi i familjen träffas och Janne inte kommer på tal. Han finns verkligen STARK ibland oss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0