Det tar sig

Trots att vi bor ovan odlingsgränsen. :)
T o m blommorna/rankorna eller vad det nu är som kommer fram har börjat bli grönt. Så igår tog jag krattan och tog bort höstens skörd av döda växter så det gröna ska få plats och kankse komma till liv lite fortare :)

Helgen gled förbo fort och snart åker jag neråt för att en sista gång denna termin sätta mig framför lagboken och lära mig reglerna kring beskattning. Längtar tills den är avklarad!

Ja, ja... nu ska jag ta en promenad. Har suttit hemma hela förmiddagen och väntat på anticimex. Och till slut kom de. När de lämna huset har jag inte fått veta nå nytt om huset. Är nöjd med vårat nyförvärv!!

Kommentarer
Postat av: Lena Ekman

Blir du i Luleå länge? Vore kul att hinna träffas innan den långa sommaren.

2010-05-25 @ 09:02:06
URL: http://www.tyramyra.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0