Fredagkväll

Och det är inte dans i folkets park :) Men kanske i vårt xtra rum... ifall dammråtterna orkar virvla omkring.

Annars var jag på Mia Törnblom i onsdags som var mycket bra. Och jag insåg att jag har en bra självkänsla. Jag har givetvis som alla andra dåliga dagar då energin sugs ur en men för det mesta så känner jag att jag klarar allt, jag är engagerad, snäll och omtänksam. Jag har en nyfikenhet som driver mig till det mål jag ställt upp och jag kommer oftast, nästan alltid, till målet. Visa kallar det målfokuserad, jag kallar det bestämd!

Idag jobbade jag sista dagen denna månad. Nu är det fokus till 100 % på skolan. Och den 2 juni lägger jag på arbetsrocken igen som controller/överförmyndarhantläggare. Och det mina damer och herrar känns prima. Känns så grymt att jag får jobba med det jag utbildar mig till. Klart att det är lite skrämmande att axla den manteln men jag känner mig grymt redo för nya utmaningar.

Och så får jag passa på att tacka SH för bokhyllan. Mycket snällt av dig. Jag har redan fyllt den och nu kan jag gå inne i xtra rummet. Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0