Lånad

Då var jag här igen. Det tog några dagar för internet tog semester och åkte till byn med sin ägarinna. Men igår så var ägarinnan så snäll att hon t o m svängde ner några km Xtra och lämna internet åt oss. Det ni, det gäller att samla pluspoäng :D. Fast om sanningen ska fram så lämnade Å oxå mat åt oss, en massa torrkött MUMMA!!

I helgen har jag försökt i min stillhet att plugga. Har istället ägnat mig åt att rensa rabatten och plantera lite örter/grönsaker.  Var enbart 1 dm rötter att ta bort. men nu är det gjort och då är det bara att hoppas att de tar sig och vi får äta färska, närodlade produkter :).

Att bo i hus, mina damer och herrar, är en fröjd när det är sådant strålande väder som vi haft. Att dessutom ha en bakgård som är inbjudande är ännu bättre! Inga grannar som glor på en när man går med magen i vädret :)

Nu ska jag ta en kopp te och gå ut och plugga lite i det fina vädret. Bara 16,5 grader i skuggan. NICE!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0