Oh noo...

... Anna Bergendahl kom inte äns till final i ESC. Stackarn! Men hon har fortfarande en bra låt :D

Idag är det plugga för hela slanten. Har precis skickat in utvärdering från vår kurs: årsredovisning i aktiebolag. Insåg att det är svårt att skriva om hur man själv har presterat så det blev en enda mening:

Min insats: Jag tycker att vi i min grupp var bra på att tillsammans få fram
information och gemensamt diskutera fram vår produkt. Det tog givetvis tid
eftersom vi var 5 st med 5 olika åsikter men det fungerade mycket bra.
Jag kände att jag hade grunderna som krävdes inför varje moment och att jag
utvecklade mer kunskap inom ämnet.
Jag känner att jag varit 100% delaktig i
vårat arbete
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0