Sommar + glass = falskt!

Min lunch idag består av:  & '
...för att en laktosintolerant person som jag inte tagit min överkänslighet på allvar och ätit goda glassar i 3 dagar (1/dag *tihi*). Och igår på lunchen, var vi på Unik (ett fik på universitetsområdet) och jag åt en supergod lasange...
Straffet blev en värkande mage kring 3 inatt. Trodde tarmarna höll på att byta håll, eller nå. Kommer inte äns ihåg när jag hade sådan värk sist. Någon timme snare och ett X antal toabesök senare kunde jag iaf slappna och hann få ca 2 timmars sömn.

Duktigt av mig så gick jag till skolan iaf, men jag skippar föreläsningen senare i em för att kunna vila upp mig. Ska köra bil upp till Kiruna... och min mage är inte bra än...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0