Elden brinner...

...i öppna spisen, mojsigt värre!

Halvdag idag, men jag känner att jag lugnt hade kunnat vara på praktikplatsen hela dagen. Trivs som sagt! Är som kul och det kan bero på att jag får arbeta fritt vilket gör det mycket roligare. Och ni som går i min klass och är på praktik, ni har väl inte glömt att lämna in veckans loggbok?

Fredagkväll, dagen före alla helgons dag. Vet ni att alla helgons dag är en kristen högtid för att fira minnet av de som lämnat jordelivet. Imorgon kommer många ljus tändas på våra kyrkogårdar landet runt. Och jag ska tända ett ljus åt min bror och fira hans minne. Om det blir på hans gravplats eller om det är hemma på köksbordet, det återstår att se.

Minnet lever kvar!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0