Behöver motivation

Ja, det är med denna bok jag sitter och tragglar. Sida in och sida ut. Fatta att man ska lära sig denna och en till bok till en tenta. Fast har jag klarat det tidigare så borde jag klarar det nu.

Men motivationen blir alltid mindra och mindra ju närmare tentadatum det kommer. Borde vara motsatt effekt, att jag inser att den närmar sig och pluggar på hårdare. Fatta inte varför jag gör så här? Men men.....

Nu är matrasten passerad. Nu te och återgå till boken.

Skicka mig energi NU!! :)

Kommentarer
Postat av: Remisigrid

I would suggest using shades of blue. Much more relaxing to look at.

2011-10-21 @ 08:44:13
URL: http://remisigrid.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0