Bilar som jag skadat på ett eller annat sätt

  1. Wolksvagen Vento- backa in i grannen bil
  2. Audi 80 (tror jag)- sladda in en bucka på sidan av bilen
  3. Min kära Opel Astra- blev bara skrot och korn, är i bilhimlen :)
  4. Min nuvarande bil- backa in i flaggstången, spricka bak i bilen
  5. Audi A4- Slängde upp dörren och en snubbe körde in i den

Så håll mig borta från allt som heter BILAR, nr 5 hände igår och nr 4 för typ 6 veckor sedan... inga självrisker är betalade än... jag blir ruinerad! :(

Summa sumarum: blev en dyr kväll igår


Kommentarer
Postat av: Reidarsolveig

Really enjoy your website. Thank You.

2012-06-25 @ 07:48:18
URL: http://reidarsolveig.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0