En natt till...

... ska jag väl klara va?
Tänkte först städa allt men sen insåg jag att jag inte orkar stressa och dessutom köra i mörker.
Nä, jag tog en paus och sitter nu på golvet i ett tomt rum, förutom på några påsar.
Imorgon blir det att vakna samtidigt som "sambon" och sedan sätta igång och fortsätta städningen när hon drar på praktik. Känns faktikst lite vemodigt att lämna henne här alldeles själv.

Nu ska jag se vad play-kanalerna har att erbjuda...

Jo, är det någon som behöver en tjock-tv? köksbord? bokhylla? tv-bänk? vattenkokare? resehårtork? stol?
Kom då och hämta på Professorsvägen 19, högst upp ute i trappuppgången. På tisdag nästa vecka kommer Myrorna och hämtar bort det!

Tjoleloooo...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0