Ser lite ljusning

Börjar känna mig mindre stressad, men det är nog bara en promille..
Fick idag ett glädjande besked av våra överbelasande lärare att de tagit bort en grupphemtenta som kompensation för den höga belastningen.. BRA men då stanna belastningen på 75-25%
Professorn kunde faktiskt hjälpa oss massa steg framåt men inget känns speciellt självklart...
Men det är kankse så det ska vara??!? Har nästan börjat fundera om valet av yrke verkligen är det jag vill göra... Första gången sen skolstart som jag tänker så...

Kanske skulle skola om mig :)
Nä, så tragiskt är det inte.

Nu ska jag ta på träningskläderna och ut på en liten runda.


Kommentarer
Postat av: Jimelida

I love this site! great site and great webmaster . Thank you bye

2011-01-31 @ 07:37:21
URL: http://jimelida.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0