Snart, snart....

Idag slängde blev vi av med ännu en sak, är bara tenta kvar och att vidareutveckla lite... känns bra att se en ljusning efter dessa 8 veckors hårda, intensiva läsperiod. Under dessa år har ingen läsperiod varit lika stressig som denna. Det kan ju bero på att jag nu läser på D-nivå och det kräver lite extra. Fatta att lilla jag snart har en magisterexamen i ekonomi eller som jag fördrar att säga, att jag strax är civilekonom!

Och så till en helt annan sak; aktier. Har satsat på 3 olika, igår gick en av dem ner och idag följde de andra efter... what's wrong? Ja, ja är bara att vänta och se vart de drar, någongång gå de iaf åt rätt håll :)

Nu ska jag kila och kolla så jackan torkat, ska till skolan ikväll igen... måste plugga!

P.S. H; vad stolt han ska va... och det är jag med! :)


Kommentarer
Postat av: H

Han ringde i dag igen och hade fått 20/20 på nåt. MALLIG! och så sa han att han kommer HEM nästa helg!

2010-10-22 @ 20:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0