Höst = ny frisyr

Brukar det vara för min del och denna höst verkar inte bli annorlunda... Jag vet en som inte tycker om att läsa detta... ;)
Men frisören lär få ett besök ändå, frågan är bara vem?
Jag har problemet att jag vill ha en modig frisör och dessa växer INTE på trä'n. Jag har försökt mig på en massa men alla verkar inte våga sätta saxen i håret när man kommer dit med långt hår. Och jag verkar inte ge mig eftersom det är annu en höst med luppen i högsta hugg för att försöka hitta mig en frisör som passar mig.

Är du frisör och känner dig utmanad, hör av dig! :) 

Kommentarer
Postat av: Malin passar i långt hår!!

Malin du är en tjej=Långt hår!!

2010-09-15 @ 20:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0