Sjuk

Ja, som ni kankse förstod av mitt mobilinlägg (de bilder som är på vänster sida) har höstförkylningen salgit till och lamslagit min lilla kropp. Den kom som en blixt fårn en klar himmel och fintar mig. Trodde jag redan var tillfrisknad igår men idag är det feber igen... Som tur är hade vi i gruppen inte planerat något med våra grupparbetn så jag behöver inte ha ångest för det. Lektionerna hinner jag läsa in under dagen.... om jag orkar.

Helgen hemma gick alldeles för fort som vanligt. Jag tog massa höstbilder men kameran är hemma så jag kan inte visa er de enormt vackra färgerna som finns där uppe i norr nu. Lekte lite kurragömma med Prinsen :) Roligt att kunna prata med någon som inte vet var man är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0