Söker fortfarande...

... efter en frisör. Fast jag kan ju erkänna att sökandet inte sker dirket aktivt.
Hitta en igår men det fungera inte riktigt eftersom de enbart tar emot kunder på tisdagar och vi har skola varje tisdag... men jag får se ifall det löser sig ändå??!!

I skolan händer det mest hela tiden. Vi har mycket att hinna med så mycket blir gjort lite halvomhalvt. Så idag slöt en rätt stor grupp och gick och klaga till Prefekten. Han å sin sida blev förvånad över att få ett rätt stort gäng studenter på besök men lova att försöka finna en lösning på vårt problem. Och nu hoppas jag att kursen vi klaga på ses över fort och att en lösning finns snarast. Det är ju bara 5 veckor som återstår innan nästa kurs tar vid.
Även här får framtiden utvisa... 

Längtar som en galning till LP 2!

Kommentarer
Postat av: Lena Ekman

Finns en mycket bra frisör på Pontushallen. Mellan priser. Annars kan väl jag hacka lite om du vill ;-)

2010-09-23 @ 09:08:38
URL: http://www.tyramyra.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0