This Weekend

Blev en rätt händelserik helg...
Kom hem från skolan i torsdags och då kom en klantig, trött Malin fram. Hon reagera inte äns över sina egan tankar. Att få kroppen att reagera efter ens önskade handlingar kan ibland resultera i  KORSSLUTNING.
Så till er som inte redan hört det: jag backa in i flaggstången :) Och blev 3 000 kr fattigare.
Kvällen sluta iaf med att jag däcka och hörde inte äns när Prinsen kom hem. Sov som en stock så jag hörde inte äns när hans klocka ringde på morgonen...Trött, ja!

Fredag och massa ärenden att ta i tu med...
Besök hos broder den store och snacka gojja.
Om döden vilket inte är ett tabu-ämne i detta sällskap.
En bekant med den hemska sjukdomen cancer hade blivit sämre och givetvis följer de tankarna med tankar på min ängla-bror.
Lördagmorgon och går i på fb. Ser att svägerskan fått beskedet. J har lämnat jordelivet och slipper lida mer.
Good for him but sad for us. Vila i frid Jussi!
Lunch på stan, marknad och .
Värdera en vävkam eller vävstod tror jag han kalla det. Var från 1850 talet vilket betyder att det är mer än mamma och min Áhkku (mormor) som använt den. Kul!

Middag på Landströms med några tjejor och J. Fortsatte parta och kvällen var riktigt skoj... dock inte hemresan med det förteller inte historien :)

Söndag; besök av en kär gammal vän och massa slappa!

P.S Bli inte chockade av den långa texten, blev inspirerad av mina syskonbarn som skrivit om helgen utan att säga B ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0