E Stockholmo igen

Är med jobebt på kurs och går igenom massa lagrum. En liten fördjupning i Föräldrabalken kan man säga. Mycket intressant men rena korvstockningen. Ingen kan påstå att åka på kurs är enkelt. Vi startar dagen 8:30 och avslutar kursen vid 17, oftast efter... Men nu är iaf dag 2 av 3 avklarade och imorogn måste jag checka ut. 

Idag fick jag dessutom feber. Kul och vara här och vara sjuk. Så jag har legat mest på rummet sedan 15:30 med undantag för middag. Knaprar piller och hoppas febern är borta till imorgon. 

Nu är det sova som gäller. Kursen startar 8:30.... Frukost 7:30... uppstigning 06:45.... God natt! 


Kommentarer
Postat av: Henna

Hoff, trist att bli sjuk när man är på kurs och allt! Jag kanske är lite sjuk men tycker det är svin kul att fara på kurser fast dom håller på hela dagarna. tiden går ju så fort :) nä dom måste nog ha tappat mig några gånger när jag var liten. krya på dig kram!

2011-02-16 @ 08:06:24
URL: http://henkos.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0