En bra vecka?!

Har inte hunnit läsa i alla bloggar jag har sparat som favoriter MEN idag har jag suttit och läst dem. *jeheey*
Och i Ls blogg hade hon radat uppp 5 bra saker med veckan och givetvis måste jag föröska mig på en sådan.

Här kommer 5 bra saker med veckan som gått utan inbördes ordning:
  1. En rolig 40 års fest i lördags
  2. Livlinan var och lärde mig massa igår
  3. Jag var och sprang och det gick super
  4. Två av mina studentkamrater har börjat jobba i veckan
  5. Fick positiv feedback på jobbet :)

Och så en bonus: Träffa M med sin stora fina mage :)

Kommentarer
Postat av: Henna

Va kul med en sån där lista :) se det positiva i vardagen :) måste också sno och göra en likadan hehehe

2011-02-10 @ 08:12:35
URL: http://henkos.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0