Sista praktikdagen

Idag var det sista praktikdagen. Och när jag lite kaxigt går in till min handledare för att säga att jag går hem nu får jag veta att tjänsten jag sökte ska tillsättas av.......MIG! Får skriva på anställningsavtalet, söka tjänstledigt på grund av studier och säga upp mig från tjänsten jag haft sedan tidigare. Det var mig tusan en grym avslutning på en praktikperiod.

Imorgon ska jag iaf gå förbi där och bjuda på avslutningsfika och anställningsfika :)
Sedan till Actic och förhoppningsvis vill min kusin fira lite med mig på eftermiddagen...??...fast det återstår att se.

Nu ska jag tvätta bort svettet... har varit på innebanyplan. Så hääääärligt!! God Natt!


Min nya arbetsplats! Så grymt nice!!!  :)


Kommentarer
Postat av: Emmeli

GRATTIS till jobbet en gång till :)

2011-01-13 @ 21:47:14
URL: http://nikkygumman.blogg.se/
Postat av: Lena Ekman

SÅ jättemycket grattis till jobbet. Nästa gång du är i Luleå får vi fira med lunch.

2011-01-16 @ 07:48:07
URL: http://www.tyramyra.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0