Veckan som gått...

Ja, då hade snart ännu en vecka passerat. Åkte i söndags ner till Boden, till min barndomskamrat och hennes familj.
Bott där hela vackan, pendalt till skolan och vi har satt igång med examensarbetet. Hann fixa klart utkastet. Hinner nog komplettera lite till i veckan.

Lördag och endast - 12 grader. Tog på skidkläderna och drog över på andra sidan älven på 40 års fika. En av brors bästa kompisar... tänk att han skulle ha fyllt 40 iår....
Sedan korsa älven till min kusin och hans flickvän. Låna pannlampa och reflexväst och sedan raka spåret hem. Blev totalt 50 minuter på skidor.

Nu ska jag köra upp på stan. Hälsa på syrran och köpa karra. Var assugen igår men det får bli idag istället :)

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: H

Jaa, då väntar jag då, om du är på väg hit el till Å för S är i bun ;-DD

2011-01-22 @ 19:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0