Publishme.se

Ja, vad är det hänt med denna sida. Fattar ingenting. Kan vara göra snabbinlägg och då blir bilderna stora som bara den... Går som inte heller att skriva utan sidan fastnar... skumt!

Har precis påbörjat projek "fixa ny barnsäker tv-bänk" och har kommit så långt att skåpet står utomhus under tak. Handtagen är bortskruvade förutom en som fastnat. Prinsen ska hjälpa mig med det så vi får se när...

Kom även igår på ett till projekt. Får se om jag ids ta mig för operation "sy nytt fodral till nästa vagn". Känns kanske lite överkurs. Var och studerade vagnen och jag tror det går men då är tyger allt för dyra. Blir samma kostnad som att köpa en begagnad. Vet ni läsare där ute om någon bra prisvärd sida för tyger?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0