Ett härligt dygn

Fick ett allt för härligt sms i fredags, mitt i firandet av lillkillen. Frågan som ställdes var om jag ville lämna barnen till deras faster för att få vara själv. Och klart ville jag det. Meja bokstavligt älskar ju att vara med/hos sin faster hon jubla och ville åka på en gång.

Lördag fick jag sovmorgon. När bägge barnen var vakna och vi packat ihop lite grejor åkte vi till faster och där var de till idag. Jag då? Jag bara njöt! Var och kolla in turskidor och slängde in en beställning. Var och hälsade på vänner och familj. Är inte ofta jag kan sitta ostört och prata så det kändes hur härligt som helst. Middag ute och sedan hem. Gick omkring hemma och plockade och donade på måfå. Så härligt! Helt plötsligt var klockan 01:00 och jag tvingade mig ner i sängen. Sov ut! Och sedan åkte jag upp till Kiruna och hämtade ut skidorna. Till syrran och åt färskt bröd, mums filibabba! Ja, tiden bara rusa iväg och nu sitter jag här i soffan och kollar frost med ena ögat tillsammans med min fina lilla gumma Meja!

KÄRLEK!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0